Anmäl lagets deltagande före 1 juni via Eskilscupens hemsida. 
Varje tävlingsklass har en kvot uppdelad på skolövernattande lag, lag med hotellboende och lokala lag utan övernattning med olika prisupplägg för startavgiften. Därför kan en klass/kategori fyllas innan anmälningstidens utgång. Reservlista upprättas efter betald anmälan. Utöver startavgiften tillkommer en deltagaravgift för spelare och ledare som bor i Eskilscupens regi, vilket berättigar tillgång till övernattning i vald boendeform samt måltider i skolmatsal. 

Inbetalning av startavgiften bekräftar lagets plats i Eskilscupen. Ingen återbetalning av startavgiften sker vid utdragning av lag ur turneringen.
Vid händelse av inställd turnering pga. covid-19 likt sommaren 2020-2021, kommer samma förfarande att gälla även 2022. Det vill säga att möjligheten för återbetalning av startavgift och deltagaravgift kommer att finnas, alternativt tillskjutande av sin plats och avgift till nästkommande upplaga. 

Skolövernattande lag i 7-manna, 9-manna, 11-mannaklasserna

Startavgift: 1500:- per lag.
(1000:- för lag i Flickor 10)

Boende på hotell och som köper måltider på skolor genom Eskilscupen

Startavgift: 1500:- per lag.
(1000:- för lag i Flickor 10)

För hotellboende enligt offert från arrangör kontakta 042–6005200 eller boende@eskilscupen.nu

Icke övernattande lag & lag med övernattning och måltider i egen regi

Startavgift 11-manna & 9-manna: 1895:- per lag.

Startavgift 7-manna: 1695:- per lag.
(1300:- för lag i Flickor 10).

Minicupen 5-manna sammandragsfotbollen

Startavgift: 500:- per lag.

Deltagaravgift

Deltagaravgiften för lag med skolövernattning och måltider är 1250:- per person och gäller även ledare, vilket ger tillträde till övernattning i skolsal från torsdag – söndag, samt måltider genom Eskilscupen fredag x3, lördag x3 och söndag x2. Möjlighet att köpa till mat på torsdagskväll finns också.
Deltagaravgiften för övernattande lag i Flickor 10 är endast 1000:- per person.

Deltagaravgiften skall vara betald senast 1 juni och betalningsförfarandet framgår på faktura som följer per mail efter lagets godkännande av anmälan som ni gör via hemsidan.

Tilläggstjänster

Tilläggstjänster

per lag

per person

per person

Transfer till och från tåg (t.o.r HBG City)

700:-

 

 

Tillgång till busslinjen

 

120:-

 

Extra måltider (per måltid):

 

 

 

Frukost

 

 

45:-

Lunch

 

 

80:-

Middag

 

 

80:-

Extra övernattning per dygn 
(avser sön - mån )

 

125:-

 

Extra biljett ledarträff 
(2 ingår i startavgiften för övernattande lag)

 

150:-

 

Läs mer om Gutz erbjudande!