Anmäl lagets deltagande före 1 juni via Eskilscupens hemsida.
Varje tävlingsklass har en kvot uppdelad på skolövernattande lag, lag med hotellboende och lokala lag utan övernattning med olika prisupplägg för startavgiften. Därför kan en klass/kategori fyllas innan anmälningstidens utgång. Reservlista upprättas efter betald anmälan. Utöver startavgiften tillkommer en deltagaravgift för spelare och ledare som bor i Eskilscupens regi, vilket berättigar tillgång till övernattning i vald boendeform samt måltider i skolmatsal.
Inbetalning av startavgiften bekräftar lagets plats i Eskilscupen. Ingen återbetalning av startavgiften sker vid utdragning av lag ur turneringen. Eventuell återbetalning av boendekostnaden för enskilda spelare sker endast om ni avbokar före 1 juli. Efter 1 juli sker återbetalning endast mot uppvisande av läkarintyg.
Vid händelse av inställd turnering pga. covid-19 likt sommaren 2020-2021, kommer samma förfarande att gälla även 2025. Det vill säga att möjligheten för återbetalning av startavgift och deltagaravgift kommer att finnas, alternativt tillskjutande av sin plats och avgift till nästkommande upplaga.
Skolövernattande lag i 7-manna, 9-manna, 11-mannaklasserna
Startavgift: 1500:- per lag.
Boende på hotell och som köper måltider på skolor genom Eskilscupen
Startavgift: 1500:- per lag.
För hotellboende enligt offert från arrangör kontakta 042–6005200 eller boende@eskilscupen.nu
Icke övernattande lag & lag med övernattning och måltider i egen regi
Startavgift 11-manna & 9-manna: 1895:- per lag.
Startavgift 7-manna: 1695:- per lag.
Minicupen 3v3 och 5v5 sammandragsfotbollen
Startavgift: 900:- per lag.
Deltagaravgift
Deltagaravgiften för lag med skolövernattning och måltider är 1700:- per person och gäller även ledare, vilket ger tillträde till övernattning i skolsal från torsdag – söndag, samt måltider genom Eskilscupen fredag x3, lördag x3 och söndag x2. Möjlighet att köpa till mat på torsdagskväll finns också.
Deltagaravgiften skall vara betald senast 1 juni och betalningsförfarandet framgår på faktura som följer per mail efter lagets godkännande av anmälan som ni gör via hemsidan.
Tilläggstjänster
Tilläggstjänster |
per lag |
per person |
per person |
Transfer till och från tåg (t.o.r HBG City) |
1200:- |
|
|
Tillgång till busslinjen |
|
150:- |
|
Extra måltider (per måltid): |
|
|
|
Frukost |
|
|
55:- |
Lunch |
|
|
100:- |
Middag |
|
|
100:- |
Extra övernattning per dygn (avser sön - mån ) |
|
155:- |
|
Extra biljett ledarträff (2 ingår i startavgiften för övernattande lag) |
|
175:- |
|